Specialista řešení klientských reklamací (VH.)

25000 – 33 000 Kč/měs. Olomouc

Pracovní náplň:

  • zpracování a komplexní řešení klientské reklamace
  • aktivní telefonická i písemná komunikace s externím i interním klientem, spolupráce s kolegy z jiných oddělení banky
  • práce v interním systému
  • možnost získat komplexní zkušenosti v rozmanité oblasti klientských reklamací, stížností a v oblasti klientské spokojenosti

Nabídka:

  • možnost ovlivnit výši svého výdělku – pevný měsíční fix je jistota a zbytek je na Vás
  • podpora a důkladné zaškolení
  • 5 týdnů dovolené a až 3 flexi dny (dny volna navíc, které můžete použít na cokoliv) a další volné dny např. za loajalitu, na studium nebo pro matky samoživitelky
  • částečně hrazené volno po 5-ti letech na pořádný odpočinek – „restart days“
  • jistota zaměstnání
  • zvýhodněné bankovní produkty a úrokové sazby pro Vaši hypotéku nebo úvěr na cokoliv
  • sami budete pánem svých benefitů. Bude jen na Vás, jak využijete částku v cafeterii, kterou vám každý rok přidělíme, např. si můžete měsíčně pořizovat stravenky, koupit si permanentku do Fitness, zajet si na Wellness pobyt anebo se zdokonalit v cizím jazyce nebo si nakoupit vitamíny v lékárně
  • kariérní rozvoj – podporujeme interní posuny našich zaměstnanců
  • po zaučení možnost home office

Požadavky:

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost!
  • výborné komunikační schopnosti
  • znalost bankovních produktů a procesů – VÝHODOU
  • předchozí zkušenost s komunikací s klienty – VÝHODOU

Máte dotaz nebo se chcete informovat?
Neváhejte se na nás obrátit!

Odpovíme Vám do 24 hodin.
Vaše údaje nebudeme nikde zveřejňovat.




    V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat přes odpovědní formulář! Nezapomeňte připojit i Váš životopis Veronika Hrušková nabor@e-pragma.cz 737 016 025